| |
|
Optimalizace procesů ve službách
Javůrková, Lucie ; Souček, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací procesu instalace služeb ve vybrané firmě. Obsahuje obecnou charakteristiku procesu a zaměřuje se na zlepšení služeb zákaznického servisu. V práci je popsána procesní mapa a detailní popis procesů na oddělení Provozu služeb a zákaznických řešení. Návrh řeší zlepšení procesů za cílem větší spokojenosti zákazníků.
|
|
Optimalizace procesů ve společnosti
Bartošová, Veronika ; Juřica, Pavel (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací procesů v účetní kanceláři Kvatro s. r. o. Na základě provedených analýz současného stavu, se navrhované řešení věnuje problematice administrativních činností, které jsou za pomocí zavedení částečné digitalizace, zjednodušeny. Druhá část řešení se zaměřuje na proces týkající se tvorby mezd. Cílem obou navrhovaných řešení je zefektivnění a zeštíhlení časových a potencionálně i finančních zdrojů.
|
| |
|
Systém plánování směn ve strojírenské firmě
Nedzelská, Eva ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Hánělová, Kamila (oponent)
Tato diplomová práce popisuje proces implementace nového systému plánování směn do výrobní společnosti. Analýza aktuálního stavu plánování směn byla provedena metodou Value Stream Mapping. Projekt implementace je rozdělen na čtyři fáze a řízen pomocí programu MS Project. Zavedením nového systému plánování směn se snížila časová náročnost o 20 %. Výsledkem zavedení nového systému je zefektivnění práce zaměstnanců, eliminace chyb lidského faktoru a zavedení automatické kontroly legislativních požadavků.
|
|
Optimalizace procesů ve službách
Javůrková, Lucie ; Souček, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací procesu instalace služeb ve vybrané firmě. Obsahuje obecnou charakteristiku procesu a zaměřuje se na zlepšení služeb zákaznického servisu. V práci je popsána procesní mapa a detailní popis procesů na oddělení Provozu služeb a zákaznických řešení. Návrh řeší zlepšení procesů za cílem větší spokojenosti zákazníků.
|
| |
|
Štíhlá administrativa ve vybraném podniku
NĚMEC, Jiří
Práce se zabývá implementací metod průmyslového inženýrství používaných ve výrobních procesech v konceptu štíhlé výroby a jejich přenositelnost do administrativních procesů v rámci konceptu štíhlé administrativy.
|